Meld uw kind aan

Zo eenvoudig is het!

Meld uw kind aan

Wilt u uw kind aanmelden bij kindcentrum St. Franciscus? Dat vinden wij hartstikke leuk natuurlijk! Hieronder vindt u alle informatie die u nodig heeft.

Catent Kinderopvang biedt dagopvang, peuteropvang (voorschool) en buitenschoolse opvang. U kunt uw kind hier aanmelden voor de opvangvorm die u nodig heeft.

Vanaf september 2023 is Catent Kinderopvang verantwoordelijk voor het voorschools peuteraanbod voor peuters met en zonder VVE-indicatie. De voorschool valt onder de kinderopvang.

Aanmelden kan op de website van Catent Kinderopvang: Aanmelden voorschool Catent

Bent u voornemens om uw kind in de toekomst in te schrijven op Kindcentrum St. Franciscus? Dat vinden wij hartstikke leuk natuurlijk. Maak een afspraak voor een kennismaking en rondleiding op school.